male price o velikom svijetu

srijeda, 02.01.2008.

Bijeli vikend na bijelim stijenama

Za Martinje smo odlučili otići do Bijelih stijena. Prognoza je bila izvrsna i lako smo skupili poveliku ekipicu. cool Povedeni time, odlučili smo napraviti kružnu turu: Klanac kostura, Vihoraški put pa nazad Ačkovom dolinom.

u teoriji, trebalo je ovako nekako izgledati smokin

Kako je jedan tim stizao iz Zagreba, a drugi iz Rijeke, dogovor je bio da se jedan auto ostavlja na 13. km a drugi na 17.km Begove staze. Susret je trebao biti negdje između pozicije A i pozicije B rolleyes. Za divno čudo, pronašli smo se bez problema. Ono što se pokazalo kao najveći problem je bilo definitivno vrijeme. Iako je bilo prognozirano sunce u najjačem izdanju, ono što nas je dočekalo bila je sušta suprotnost puknucu.
No, u nadi da će možda Vihoraški put biti prohodan, hrabro smo se uputili u Klanac kostura.

Ono što smo najmanje očekivali, bio je snijeg... naughty

...kojega je bilo u izobilju zubo

Na prijevoju Boce (na karti označeno kvadratićem) i dalje smo odlučni da možemo proći Vihoraškim putem. zubo

počinje pentranje...

... i čišćenje markacija

te konzultiranje karte smokin

a vrijeme sve bolje i bolje coolcoolcool

Srećom, nismo još dugo glumili guske u magli, pošto dolazimo do zaleđene stijene po kojoj se samo moja gora polovica uz pomoć užeta uspjela popesti. Svi mi ostali, nismo se uspjeli odvojiti od tla smijeh.

Nakon ovog detalja, odlučujemo da dalje nema smisla jer će nam umjesto 4, trebati plus beskonačno sati te da idemo natrag prema vrhu Bijelih stijena i skloništu.

vijećanje se (opet) održalo na prijevoju Boce rofl

Naravno, nije ni do skloništa sve proteklo glatko zubo. No za promjenu, slijedilo je i jedno ugodno iznenađenje u vidu susreta s forumašem koji se zaputio na Bijele stijene u obiteljskom okruženju. Nismo bili jedini koje je zavarala prognoza taj dan pjeva

Svi zajedno dolazimo do (još jedne) smrznute stijene, po kojoj je spuštanje bez užeta bilo vrlo rizično pa nije bilo druge nego je gora polovica opet razvlačila svoje uže cerek

pix by Slave

... po tom užetu smo se svi više-manje uspješno spustili

Uskoro (ili napokon nut) stižemo do doma ...

... i odmah nakon toga do skloništa, taman na vrijeme za klopicu njami

pix by Slave

Na povratku sklapamo još neka nova poznanstva tako da se naša grupica lagano pretvara u poveću grupu zubo

Nama nije bilo dosta druženja za taj dan, pa u početnoj postavi odlazimo do Delnica na zajednički ručak njami. Iako nas je vrijeme spriječilo, ovaj izlet je, zbog super ekipe, ocijenjen kao odličan 5 thumbup. Ponovilo se!