male price o velikom svijetu

srijeda, 30.01.2008.

Penjača - pripreme za sezonu

Zbog nemogućnosti odlaska na prirodnu stijenu, posjetili smo onu umjetnu na velesajmu. Nekima od nas to je bio prvi susret sa penjanjem ikad, a nekima je to bio uobičajeni trening.

Fotke su proizašle iz Slavičinog i Orlynog fotića, poneke i iz mojeg. Iskreno, više ne znam tko je autor pojedine fotke nut

mojoj goroj polovici umjetna stijena nije predstavljala ništa novo zubo


moja malenkost nije penjala od jeseni, a na umjetnoj stijeni sam prvi putnaughty


ovako to izgleda u tandemu cool


neki se na već na prvu zaljube u penjanjecerek


ovaj prevjes je još uvijek prevelik zalogaj za menelud


gora polovica na vrhuthumbup


bilo ih je još koji su uživali u penjačithumbup




no bilo je tu još majstorija smokin


Iako je penjanje u prirodi neusporedivo bolje i ljepše, ovaj vid rekreacije mi se (moram priznati) svidio wink. A s ciljem dodatnog proširivanja horizonta, okušali smo se i u penjanju ledenih slapova. No o tome u jednom od slijedećih postova wave U slijedećem, penjemo se na Hahlić kroz Mudnu dol wave









- 17:23 - Komentari (6) - Isprintaj - #