male price o velikom svijetu

subota, 13.10.2007.

Bablje ljeto u Rovinju

Nedavno smo odlučili skoknuti do Rovinja. Dan je bio prekrasan a time i idealan za penjanje i eventualno kupanje.

Grad je bio još uvijek put turista, što je i tipično za zapadnu istarsku obalu.


Zadnji put kad sam bila u Rovinju, imala sam još mlječne zube, tako da mi je sve izgledalo kao da sam prvi put ovdje. zubo

A gradić je stvarno prekrasan.


šminker se vratio kući


planinar se vratio kući


Toga dana u gradu se održavao sajam delicija i slastica, a bili su prisutni i stari majstori. Meni su se najviše svidjele ove figurice:




Penjalište se nalazi na poluotoku Zlatni rt u okviru uređene park šume, na stijenama gdje je nekad bio kamenolom. Od tog kamena su se izgradile čak i neke venecijanske palače. Smjerova ima oko 70ak. Penjački vodič kaže da se radi uglavnom o lakšim smjerovima (kako za koga zubo). Za mene, kao stvoreno.

Pristup kroz park šumu je jako lijep


Početak kamenoloma:


Neki čudni penjači zubo


Prvi smjer izgleda kao da je sastavljem od krakova hobotnice


U akciji


gora polovica u akciji


penjački inventar


ovu fotku sam nazvala "vježba markacista" cool


Nakon penjanja trk u more i to je ono što mi se ovdje najviše svidjelo; more je stvarno blizu i kad vam je dosta penjanja možete otići na kupanje, bez previše hodanja smokin. Orla je dala odličan prijedolog da možemo i kajakarit, kad završi kupališna sezona thumbup.

malo morske idile:




šetnja starim gradom:




i prekrasan zalazak sunca za kraj ovog divnog dana sretan


Sljedeći post: (opet) Slovenija. Mangart i Mojstrovka wave

- 10:50 - Komentari (7) - Isprintaj - #